Kaip išlikti sveikiems dirbant namuose

Nuo pandemijos pradžios vis daugiau žmonių dirba iš namų. Reikėjo šiek tiek priprasti. Nors darbas patogiai namuose turi privalumų, taip pat lengva atsisakyti žalingų įpročių. Užkandžiavimas, ilgos valandos sėdėjimas neatsikėlus ar miegas gali pradėti tapti įprastais reiškiniais.

Siekdami kovoti su sąstingiu, kurį gali sukelti darbas namuose, parengėme kelis patarimus, kaip išlikti sveikiems praleidžiant kelias valandas namuose. Nesijaudinkite – tai nieko per daug radikalaus. Viskas priklauso nuo to, kaip nusistatyti sau gaires ir pradėti keletą naudingų naujų įpročių. Dabar atskleisime šiuos patarimus, kaip išlikti sveikiems dirbant namuose.

Praktikuokite kvėpavimo pratimus

Ilgą laiką dirbant namuose lengva išprotėti. Norėdami nutraukti darbo dienos monotoniją, pabandykite į savo kasdienybę įtraukti kvėpavimo pratimų. Jūsų kvėpavime yra jėgos. Jei jaučiate įtampą ar nerimą, kvėpavimo pratimai gali padėti nuraminti jūsų sistemą.

„Somato Respiratory Integration“ yra veiksmingas kvėpavimo pratimas nerimui mažinti. Didėjant nerimui dėl socialinio atstumo reikalavimų, gaivaus oro įkvėpimas gali turėti įtakos šiai praktikai. „Somato Respiratory Integration“ apima 12 skirtingų kvėpavimo pratimų rinkinį. Kiekvienas iš jų padeda nukreipti natūralų kūno ritmą, o tai padeda nuraminti nervų sistemą. Atlikdami šiuos kvėpavimo pratimus, mes galime sutramdyti nerimą keliančias mintis ir emocijas, tuo pačiu padidindami bendrą laimę.

Investuokite į nuolatinį stalą

Vienas veterano darbo iš namų triukas padeda neleisti jums visą dieną būti neaktyviems. Didelė darbo namuose problema yra ta, kad gana lengva visą dieną tiesiog sėdėti prie stalo ar net lovoje, kai nešiojamasis kompiuteris atremtas ant kelių. Nors tai yra savotiškas malonumas (kadangi biure to nepabėgsi), toks ilgas buvimas nejudėdamas nepakenks jūsų sveikatai. Tai pasakius, koks yra geriausias sprendimas?

Investuokite į stovimą stalą. Stacionarus stalas padeda išlikti aktyviam dirbant, kad nebūtumėte visiškai inertiški visą dieną. Yra net reguliuojamų variantų, kad galėtumėte nuleisti stalą ir sėdėti, kai norite. Galite visiškai suasmeninti ir pritaikyti aukštį pagal savo skonį. Pirmoje darbo dienos pusėje išbandykite skirtingus stovėjimo variantus, o antrąją – atsipalaidavimo variantus.

Sukurkite fiksuotą tvarkaraštį

Kita spąsta, kai dirbate namuose, yra pagunda dirbti beprotiškas valandas. Kai kuriuose darbuose jums reikia dirbti tik tam tikrą valandų skaičių per dieną ir jie nėra išrankūs laiku, todėl žmonės dirba ryte, o vėliau kelias dienas per savaitę pereina prie vakarinio grafiko. Pusiausvyra svarbi tiek darbiniame gyvenime, tiek laisvalaikio gyvenime. Dar blogiau, nes galite dirbti beprotiškai daug viršvalandžių, nes esate namuose.

Nors tai atrodo nekenksminga, nebūtinai sveika, kad jūsų tvarkaraštis būtų visur. Nustatę fiksuotą tvarkaraštį ir jo laikydamiesi, galėsite lengviau išlaikyti protinį budrumą. Tai reiškia, kad jūsų produktyvumas visada bus geriausias. Kalbant apie viršvalandžius, net jei esate namuose, nuovargis gali padidėti. Galų gale turėsite už tai sumokėti. Būtinai skirkite keletą papildomų darbo valandų, bet nepersistenkite!

Geros sveikatos palaikymas dirbant namuose

Negalima paneigti, kad darbas namuose yra naudingas. Jūs dažnai galite susikurti savo valandas, dirbti savo ruožtu ir nesijaudinti, kad viršininkas žiūrės per petį. Be to, vis tiek turite pasirūpinti savimi, nes nesunku išsisukti iš vėžių, kai biuras ir namai tampa vienu. Pasinaudokite šiais patarimais, kad sukurtumėte sveiką darbo aplinką savo vietoje. Galite turėti geriausią iš abiejų pasaulių. Tereikia kelių naujų įpročių ir nuoseklumo, kad galėtumėte laikytis savo sukurtos struktūros.

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas.