6 būdai, kaip įveikti žiemos bliuzą ir išlikti laimingiems šią žiemą

Išsaugoti savo sveikatą žiemos mėnesiais gali būti sunku. Vėstant orams ir atsirandant papildomų stresinių situacijų, susijusių su įsipareigojimais metų pabaigoje, džiugioms ir daug laiko reikalaujančioms šventėms pasiruošti, gali būti lengva jaustis įsitempę ir šiek tiek prislėgti.

Daugelis žmonių per šventes kovoja su šiais dalykais. Kad padėtumėte susidoroti su žiemos bliuzu ir paverstumėte atostogas ryškesnes, pateikiame keletą būdų, kaip pagerinti savo laimę šią žiemą.

1. Įsipareigokite reguliariai mankštintis

Vienas geriausių dalykų, kuriuos galite padaryti, kad padėtumėte įveikti žiemos bliuzą, yra įsipareigoti sportuoti. Yra daug tyrimų, kuriuose buvo nagrinėjama mankštos nauda, ​​kai kalbama apie sezoninį afektinį sutrikimą. Šis tyrimas parodė, kad mankštinantis vos 30 minučių per dieną tris dienas per savaitę gali pagerėti nuotaika ir ištvermė.

Pratimai taip pat yra puikus būdas sumažinti stresą. Turite didelį projektą, kurį reikia užbaigti prieš bendradarbiams išvykstant Kalėdų atostogų? Skirkite šiek tiek laiko mankštai ir leiskite stresui palengvėti. Norite surengti uošvių šventines šventes? Reguliariai mankštindamiesi suteikiate sau tam tikrą laiką pabūti vienam ir tiesiog mėgautis tuo, kaip jūsų kūnas juda ir dirba.

Šią žiemą mankštindamiesi galite ne tik sumažinti stresą, bet ir išlaikyti savo dopamino lygį. Kardio treniruotės ypač išskiria endorfinus, dopaminą ir kitas „viršutines“ emocijas, kurios padeda mėgautis geresne nuotaika.

2. Atsargiai ir apgalvotai rinkitės maistą

Žiemos sezonas dažnai yra pasilepinimo metas, kai kalbama apie maistą. Nors tyrimai įrodė, kad tonų svorio padidėjimas atostogų metu yra tik mitas, tai nereiškia, kad mitybos įpročių keitimas žiemą neturi įtakos.

Pavyzdžiui, jei didžiąją metų dalį laikotės augalinės dietos, jums gali kilti pagunda per šventes pasimėgauti kitu maistu. Tačiau ši pertrauka nuo kasdienybės gali pritrūkti energijos ir išpūsti, nes jūsų virškinimo sistema nėra įpratusi skaidyti įvairių maisto produktų ir gėrimų, kurie nepatenka į jūsų dietą. Ir kai jaučiate, kad jūsų skrandis neša maisto boulingo kamuoliuką, gana lengva jaustis prislėgta.

Vietoj to, kai šią žiemą susiduriate su gausybe maisto pasirinkimų, būkite atidūs, kaip mėgaujatės. Sąmoningai rinkdamiesi maistą, išvengsite išsipūtimo ir diskomforto, o tai tikrai padės jums jaustis geriau šią žiemą. Taigi, jei šiek tiek palepinate save, stenkitės, kad porcijos būtų mažos ir nenutolkite nuo įprastų mitybos įpročių.

3. Skirkite šiek tiek laiko savo odai

Žiema turi būdą išsiurbti drėgmę iš visko – oro, namų ir odos. Kai ore yra mažiau drėgmės, jūsų oda gali lengviau išsausėti. Kai kas nors turi išsausėjusią odą, jis dažnai atrodo labiau pavargęs, nes jų oda yra blanki, gali jaustis niežulys ir diskomfortas.

Yra keletas dalykų, kuriuos galite padaryti, kad padėtų savo odai. Losjono naudojimas netrukus po to, kai išlipate iš dušo, gali padėti sulaikyti drėgmę. Turėdami nedidelį indelį su rankų losjonu, galite išvengti odos įtrūkimų, su kuriais kai kurie žmonės kovoja žiemą. Lūpų balzamo naudojimas taip pat gali padėti sumažinti išsausėjusias ir suskilinėjusias lūpas.

Be vietinių pagalbinių priemonių, taip pat galite naudoti eterinius aliejus arba vonios bombas, įpiltas naudingais aliejais, tokiais kaip kokosų aliejus. Šie dalykai ne tik gali iš naujo drėkinti jūsų odą šią žiemą, bet ir skirti šiek tiek laiko savęs priežiūrai, o tai gali padėti jūsų nuotaikai šią žiemą.

4. Raskite būdų, kaip padėti kitiems

Puikus būdas ištrūkti iš žiemos bliuzo funk – savanoriauti. Sutelkdami dėmesį į kitų poreikius, dažnai galite susitvarkyti arba visiškai išlaisvinti savo jausmus, kai jaučiatės prastai per šį atostogų sezoną. Jei nesate tikri, nuo ko pradėti, galite naudoti nacionalinę savanorių duomenų bazę ir ieškoti vietinių organizacijų, kurioms reikia savanorių. Kiti būdai, kaip galite ieškoti grąžinimo būdų:

  • Savanoris vietiniuose slaugos namuose
  • Sukurkite aukščiausios kokybės antklodes ir kepures vietinei ligoninei (žr. gaires)
  • Suorganizuokite lėšų rinkimo šventinį vakarėlį savo mėgstamai labdarai
  • Padovanokite 12 Kalėdų dienų šeimai, kuriai reikia pagalbos

Tai tik keletas dalykų, kuriuos galite padaryti, kad suteiktumėte šventės nuotaiką kitiems. Skirkite šiek tiek laiko pažvelgti į tai, ko gali prireikti jūsų bendruomenei, ir pažiūrėkite, kaip šią žiemą galite užpildyti šią spragą.

5. Susidėkite ir išeikite

Jautiesi lyg esi įstrigęs namuose, kai nesate darbe ar kitoje patalpoje, pakanka, kad kas nors nuliūdintų. Užuot likę užsidarę namuose, pasistenkite bent porą kartų per savaitę susiburti ir išeiti į lauką.

Galite tiesiog nuveikti ką nors tokio paprasto, kaip pasivaikščioti, arba galvoti apie viską ir slidinėti. Svarbiausia turėti laiko lauke. Buvimas saulėje, net kai ant žemės yra sniegas, gali atgaivinti ir padėti nuvyti žiemos bliuzą.

Be to, yra daug gražių vaizdų, kurių žiemą pasigendate būdamas patalpoje. Nuo pirmojo vaiko sniego senio iki šviesaus namo namo – šią žiemą išėjus iš namų verta pamatyti daugybę dalykų.

6. Suteikite savo gyvenimui daugiau šviesos

Kalbant apie saulės spindulių gavimą, žiemos bliuzas turi biocheminį komponentą. Kadangi žiemos metu yra mažiau natūralios saulės šviesos, lengviau susirgti depresija. Jūs taip pat gaunate mažiau vitamino D, nebent nuspręsite išeiti į žiemos šviesą.

Kad padėtumėte įveikti žiemos nuosmukį, į savo racioną galite įtraukti vitamino D papildus, taip pat saulės lempą, kuri dar vadinama šviesos terapijos dėžute arba sezoninio afektinio sutrikimo (SAD) lempa. Manoma, kad viena iš šių lempų, imituojančių lauko saulės šviesą, padeda sumažinti melatonino ir serotonino kiekį.

Nereikia įtraukti visko iš karto, kad galėtumėte mėgautis pranašumais. Aš rekomenduoju pradėti nuo mankštos rutinos, nes likusieji gali lengviau susitvarkyti. Kai užsiimate šiais įvairiais dalykais, kurie padės įveikti sezoninį afektinį sutrikimą, galite turėti geriausią žiemą.

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas.