4 dalykai, kuriuos gydytojai turi žinoti apie darbą su lėtinio skausmo pacientais

Lėtinio skausmo pacientai siūlo sveikatos priežiūros paslaugų teikėjams unikalių iššūkių. Tačiau jie taip pat gali būti labiausiai naudingas ir dėkingiausias demografinis rodiklis, kurį kada nors sutiksite.

Daugelis tokių asmenų turi ne tiek meilės ir neapykantos santykius su paslaugų teikėjais, kiek į juos žiūri su atsargiu optimizmu. Jie ateina prie jūsų praktikos durų su lagaminais, pilnais traumų, dažnai įskaitant tuos, kuriuos padarė kiti, kalti dėl medicininio apšvietimo dujomis – sumenkindami pagrįstus paciento skundus, kai atliekant standartinius testus iš karto nepasirodo jokios aiškios priežasties.

Jie turi pagrindo skepticizmui, tačiau jie tikisi – jei ne išgydyti, tai bent jau empatiją ir gydymo kursą, dėl kurio abu galite susitarti. Štai keturi dalykai, kuriuos gydytojai turi žinoti apie darbą su lėtinį skausmą kenčiančiais pacientais, kad jie taptų gelbėjimosi ratu žmonėms, kuriems jų kompetencijos reikia labiausiai.

1. Jie nori būti išgirsti ir suprasti

Daugelis lėtinio skausmo pacientų ilgai ir sunkiai važinėjosi sveikatos priežiūros rodeo. Jie gali pasakyti, kada paslaugų teikėjas nuoširdžiai rūpinasi jų pažanga, palyginti su tuo, kuris penkias minutes sūpuojasi prie konsultacijų kambario, be standartinių patarimų.

Daugeliui šių pacientų, ypač moterų, kiti gydytojai atmetė jų simptomus ir jų poveikį bendrai gyvenimo kokybei. Jie teisūs, elgdamiesi skeptiškai. Kai kurios moterys mirė, kai greitosios medicinos pagalbos medikai nepastebi širdies priepuolio požymių, kurie nėra klasikinis „dramblys ant krūtinės“, su kuriuo susiduria daugelis vyrų.

Esmė: klausyk. Užuot tikėtis, kad pacientai ateis pas jus su kontroliniu simptomų sąrašu, užduokite tiriamuosius klausimus. Sužinokite, kaip jų patirtis daro įtaką jų bendram pragyvenimui. Pavyzdžiui, galite paklausti: „Kaip dažnai iškyla jūsų problemos? Kaip stipriai įvertintumėte savo skausmą? Ar simptomai neleidžia atlikti būtinų kasdienių užduočių? Jei taip, kaip?”

Šiek tiek papildomo laiko skirti šiems pacientams yra ne tik naudinga pacientui – galiausiai tai svarbiausia! – bet netgi gali padėti tobulinti savo praktiką. Medicare ir Medicaid paslaugų centrai (CMS) neseniai paskelbė, kad paslaugų teikėjai, teikiantys 20 ar daugiau minučių priežiūros paslaugas pacientams, sergantiems dviem ar daugiau lėtinių ligų, gali gauti papildomus 42 USD per mėnesį. Kai kuriems iš pradžių tai gali atrodyti mažai, tačiau skaičiavimai rodo, kad specialistai, turintys 200 tokių pacientų, iš šių paslaugų galėtų atnešti papildomų 100 000 USD per metus.

2. Jie niekada nenustos ieškoti atsakymų

Kai kurie sveikatos priežiūros paslaugų teikėjai vengia pacientų, sergančių lėtiniu skausmu, nes klaidingai supranta šių asmenų nuolatines gydymo paieškas kaip įsipareigojimą „kvapiškam mokslui“. Atminkite, kad daugelis atradimų įvyko atsitiktinai. Kas galėjo pagalvoti, kad 1920 m. pelėsis amžiams pakeis infekcinių ligų valdymą? Tačiau dėl to penicilinas dabar atsiranda vaistinių lentynose.

Būkite atviri ir paklauskite savo pacientų, kokius holistinius ar alternatyvius gydymo būdus jie išbandė ir kiek jie buvo sėkmingi. Galite sužinoti vertingų patarimų, kuriuos galite perduoti kitiems pacientams.

Be to, tokias ataskaitas galite naudoti informuodami apie savo priežiūros eigą. Pavyzdžiui, vartojant žoleles, tokias kaip jonažolė, gali išsivystyti pavojingas serotonino sindromas, jei vartojama kartu su antidepresantais – prieš skirdami pasiteiraukite apie papildus.

3. Tikėtina, kad jie laikysis gydytojų nurodymų

Žmonės, kurie teigia, kad lėtinio skausmo pacientai perdeda savo sąlygas dėl dėmesio, negali klysti. Dauguma šios populiacijos narių nenori nieko daugiau, kaip tik gyventi įprastą gyvenimą. Jų apribojimai juos žlugdo labiau nei bet kas kitas.

Todėl tokie pacientai labiau linkę laikytis jūsų siūlomo gydymo kurso. Tačiau jiems gali prireikti jūsų ekspertų patarimų. Pateikite realius, įgyvendinamus patarimus, o ne apibendrintus patarimus, kuriuos žmonėms gali būti sunku įgyvendinti.

Pavyzdžiui, jūsų artritu sergantys pacientai jau žino, kad numetę kelis papildomus kilogramus sumažinsite spaudimą jų sąnariams ir padėsite jaustis geriau. Jie gali neturėti veiksmingos strategijos, kaip po 10 valandų pamainos pateikti vakarienę keturiems vaikams. Tokiais atvejais „išrašyti“ sveiką vaikams skirtų patiekalų, skirtų šaldikliui, valgiaraštį, kurį žmogus gali pasigaminti laisvadienį ir įmesti į puodą prieš darbą, yra daug geriau nei apetitą slopinančią priemonę.

4. Jie nori ir nusipelno paslaugų teikėjo, kuriuo gali pasitikėti

Lėtinio skausmo pacientams reikia patikimo paslaugų teikėjo. Tai sudėtinga, bet būsite apdovanoti neprilygstamu lojalumu, jei su jais elgsitės pagarbiai, oriai, kantrūs ir supratingai.

Daugelis tokių pacientų priklauso kelioms paramos bendruomenėms. Jie dažnai aptaria savo patirtį su paslaugų teikėjais. Dėl kokybiškos priežiūros gaunami siuntimai iš lūpų į lūpas, dažnai patikimiausias būdas pritraukti naujų klientų.

Dauguma lėtinį skausmą sergančių pacientų palygintų patikimo gydytojo, kuris nuoširdžiai išklausytų jų rūpesčius, radimą su klaidinimu oazėje dykumoje. Sukūrę rūpestingo asmens reputaciją, jūsų praktika išlieka labai paklausi.

Pagalba lėtinio skausmo pacientams apsimoka

Lėtinio skausmo pacientai siūlo sveikatos priežiūros paslaugų teikėjams unikalių iššūkių. Tačiau jie taip pat suteikia gydytojams neprilygstamų galimybių kurti savo praktiką ir iš tikrųjų pakeisti kitų žmonių gyvenimus. Gydytojai turėtų sužinoti apie unikalią darbo su šia populiacija dinamiką ir priimti juos išskėstomis rankomis.

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *