Užkandžiai, kurie padės mesti svorį

Subalansuoti užkandžiai yra tikrai svarbūs, kai kalbame apie svorio metimą. Pasirinkdami užkandžius, kuriuose yra mažiau kalorijų, cukraus, artėjame prie savo tikslo mažinti apimtis. Štai pavyzdžiai, kaip galima pakeisti užkandžius ir sumažinti nereikalingas kalorijas.

Keiskite gėrimus

Pakeiskite kapučino kavą (150 kalorijų) arbata (3 kalorijos). Kava turi savų pliusų organizmui, bet dėl pridėto cukraus, skonio medžiagų ir pieno, tai trukdo artėti link jūsų tikslo mesti svorį. Pavyzdžiui, žalia arbata naudinga sveikatai, nes joje esantys antioksidantai slopina išaugusį apetito jausmą, mažina stresą ir yra nekaloringa.

Pakeiskite šokoladą

Pakeiskite šokolado plytelę (255 kalorijos) proteino šokoladuku (150 kalorijų). Jei jauti, jog jaučiamas energijos trūkumas veda jus link užkandžių aparato, apsvarstykite tai, kad standartinis  50 g šokoladas turi 255 kalorijas, 15 g riebalų ir 7 šaukštelius cukraus. Vietoje to, pamaloninkite save baltyminiu šokoladuku. Daugelis jų yra pagardinti šokoladu, kad patenkintų saldumo potraukį. Baltymai yra gyvybiškai svabūs svorio metimui, nes reguliuoja cukraus kiekį ir degina riebalus.

Keiskite džiovintus vaisius

Pakeiskite džiovintus vaisius (150 kalorijų) godži uogomis (70 kalorijų). Džiovinti vaisiai nėra geriausias pasirinkimas, nes juose yra daug cukraus. 50 g džiovintų vaisių turi daugiau kalorijų ir cukraus nei 150 g šviežių vaisių. Stenkitės vengti džiovintų datulių, mangų, razinų, nes juose daugiausia cukraus. Vietoje to, valgykite godži uogas, nes jos labiausiai vertinamos dėl jose esančių antioksidantų, todėl kartais vadinamos „Jaunystės eliksyru“, turinčiu daugiau kaip 30 pagrindinių makro – ir mikroelementų. Uogose yra cinko,  kalcio,  seleno,  fosforo,  geležies,  germanio, net 18 amino rūgščių, iš kurių 8 nepakeičiamosios amino rūgštys, turi B ir C grupės vitaminų.

Keiskite jogurtą

Pakeiskite jogurtą (400 kalorijų 0,5kg pakelyje) natūraliu jogurtu arba pasukomis (170 kalorijų – 0,5kg pakelyje). Jogurtas gali atrodyti kaip sveikas pasirinkimas, bet ne tada, kai metate svorį. Jogurtas turi nuo 2g iki 8g riebalų – 100 g.

Krekerių užkandžiai

Pakeiskite krekerius (300 kalorijų) šviežiomis daržovėmis  (150 kalorijų). Krekeriai – tai greiti užkandžiai, bet jie turi daug druskos, rafinuotų angliavandenių.  Pakeičiant krekerius šviežiomis daržovėmis, mažinsite kalorijas.

Ypatingai naudingomis medžiagos išsiskiria šios daržovės:

  • Raudonosios ir geltonosios paprikos;
  • Brokoliai;
  • Morkos.

Kuo pakeisti medų?

Pakeiskite medų (100 kalorijų) bičių žiedadulkėmis (75 kalorijos). Nėra jokių abejonių, kad medus turi daug naudos, tačiau dirbtinis medus, esantis parduotuvėse,  yra toks pats kaloringas ir cukringas kaip cukranendrių cukrus. Bičių žiedadulkės yra dar vadinamos ,,gamtos super maistas”. Jame gausu baltymų, yra 18 vitaminų, įskaitant B, C, D ir E, kurie padeda padidinti energijos lygį ir palaikyti sveiką įmuninę sistemą. Daugelis sportininkų naudoja bičių žiadadulkes, nes jos suteikia energijos ir ištvermės. 30 g bičių žiedadulkėse yra  25 kartus daugiau baltymų nei meduje.

Norint mesti svorį, kiekviena smulkmena yra svarbi, todėl stenkitės vengti kaloringų užkandžių ir juos keisti naudingesniais užkandžiais.

Straipsnį paruošė ir naudingais patarimai pasidalino www.valgo.me portalas.

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas.