Kaip deginti kalorijas dirbant namuose

Kadangi daugelis iš mūsų per pastaruosius metus pradėjo dirbti namuose, mūsų gyvenimas susidūrė su nenumatytais iššūkiais. Nors mes visi mėgstame vengti to rytinio piko valandos į darbą ir atgal, buvo sunku derėtis dėl darbo ir namų gyvenimo, kai jie staiga susijungia.

Kuriant namų biurą ir klestėjus darbo iš namų modeliui, iškilo iššūkių, jie taip pat suteikė galimybių beveik visų pramonės šakų profesionalams. Viena iš tų galimybių yra skirti daugiau laiko per dieną mankštai ir kalorijų deginimui. Tai nereiškia, kad turite pabėgti į sporto salę kelioms valandoms, nes naudodamiesi naujomis technologijomis, pavyzdžiui, dviračiu ar bėgimo takeliu, iš tikrųjų galite sudeginti kalorijas ir išlikti aktyvūs – dirbdami ir išlikdami produktyvūs.

Skamba puikiai, tiesa? Kalorijų deginimas per dieną yra labai svarbus norint išlaikyti gerą sveikatą ir apsisaugoti nuo galimų sveikatos problemų, tokių kaip nutukimas, širdies ir kraujagyslių ligos ir netgi psichinės sveikatos problemos, pavyzdžiui, depresija. Čia mes atidžiau pažvelgsime į būdus, kaip galite deginti kalorijas dirbdami iš namų – išlikdami aktyvūs ir produktyvūs tuo pačiu metu.

Kas yra kalorijos?

Pradėkime nuo pagrindų. Prieš pradėdami ieškoti būdų, kaip deginti kalorijas, pirmiausia pažiūrėkime, kas tai yra. Kalorija yra energijos vienetas, o suvartoti kalorijas iš maisto ir gėrimų būtina norint išgyventi. Nesvarbu, ar suvartojamos baltymų, riebalų, angliavandenių ar cukraus pavidalu, kalorijos leidžia mūsų kūnams augti ir veikti kasdien.

Kovojant už sveiką kūną ir protą, svarbu atsiminti, kad kalorijos yra jūsų draugas, o ne priešas. Tiesiog vengti kalorijų valgant nepakankamai nėra tvarus ar sveikas būdas numesti svorio. Verčiau reikėtų sutelkti dėmesį į gerų kalorijų, gaunamų iš sveiko maisto, suvartojimą ir kasdienį saikingą mankštą.

Kalorijų deginimo būdai dirbant namuose

Esant įtemptam grafikui – kad ir kur dirbtumėte – gali būti sunku sportuoti ir sudeginti tas kalorijas. Tačiau taikydami keletą paprastų strategijų galite aktyviai deginti kalorijas, pagerinti savo sveikatą ir išlikti produktyviems per darbo dieną. Degindami kalorijas namuose, taip pat galite sutaupyti savo dienos laiko, nes vėliau išvengsite papildomos kelionės į sporto salę.

Pažvelkite į 5 būdus, kaip deginti kalorijas dirbant namuose:

1. Padarykite trumpas pratimų pertraukėles

Ne visada reikia skirti valandų sporto salėje ar bėgioti ant bėgimo takelio, kad sudegintumėte kalorijas ir pamatytumėte savo sveikatos bei fizinės būklės pagerėjimą. Darydami trumpas pertraukėles mankštai per dieną galite padidinti ir iš tikrųjų pakeisti. Išbandykite tai: kiekvieną darbo dienos valandą skirkite maždaug 5–10 minučių lengviems ar vidutinio sunkumo pratimams, pavyzdžiui, bėgimui ant bėgimo takelio, atsispaudimų ar net trumpos jogos praktikos. Sudėkite visa tai dienos pabaigoje ir jums net nereikės eiti į sporto salę.

2. Naudokite kūno rengybos kamuolį

Fitneso kamuoliuko naudojimas pakeičiant stalo kėdę yra neįtikėtinai paprastas būdas deginti kalorijas dirbant namuose. Sėdėjimas ant mankštos kamuolio ne tik degina kalorijas, bet ir padeda dirbti su pagrindiniais raumenimis bei gerina pusiausvyrą. Laikui bėgant galite net nepastebėti, kad jį naudojate.

3. Padarykite užkandžių pertraukėlę

Valgymas, skirtas deginti kalorijas, kaip tai veikia? Na, o kai esate namuose, galite lengvai pasiekti visą savo virtuvę, o daugelis tyrimų rodo, kad valgyti kelis nedidelius patiekalus per dieną, o ne tris didelius patiekalus, naudinga ir padėti virškinimui. Jūsų organizmui taip pat reikia daugiau energijos, kad per kelias valandas suvirškintumėte mažesnius patiekalus. Tačiau svarbu gaminti šiuos sveikus užkandžius, tokius kaip riešutai, vaisiai ir daržovės.

4. Naudokite dviračių stalą

Važiavimas dviračiu yra puiki mankštos forma, kuri degina kalorijas ir, palyginti su bėgimu, sukelia daug mažiau streso ir poveikio sąnariams bei raumenims. Namų biure įsirengę naujovišką dviračių stalą, dirbdami galite nuolat deginti kalorijas. Šie dviračių stalai sukurti taip, kad galėtumėte patogiai minėti stacionaraus dviračio pedalus dirbant su pritvirtintu stalu.

5. Naudokite bėgimo takelio stalą

Jei dviračių stalas nėra jūsų stilius, visada galite pasirinkti bėgimo takelio stalą. Ši technologija sujungia bėgimo takelį su biuro stalu, kad galėtumėte stabiliai vaikščioti (ir deginti kalorijas) atlikdami savo darbo užduotis. Tyrimai rodo, kad bėgimo takelio stalas taip pat padeda išvengti sėdimo gyvenimo būdo pavojų sveikatai, kai visą dieną sėdite.

Išvada – kaip deginti kalorijas dirbant namuose

Darbas namuose daugelį iš mūsų privertė prisitaikyti prie naujų iššūkių, pvz., derinti darbo ir profesinį gyvenimą, sukurti namų biurą, kai galbūt neturite vietos, ir pasikliauti skaitmeninėmis priemonėmis, kad galėtumėte bendrauti su bendradarbiais ir atlikti užduotis pagal grafiką. Tačiau darbas pamainomis taip pat suteikė daug naujų galimybių, be to, kad buvo išvengta baisios rytinės kelionės į darbą ir atgal.

Darbas namuose gali atverti duris ir sudeginti daugiau kalorijų per visą darbo dieną. Tai nereiškia, kad reikia anksti išeiti į sporto salę. Visą dieną taikydami mažas priemones, dirbdami galite nuolat deginti kalorijas. Padarykite mažas mankštos pertraukėles, naudokite kūno rengybos kamuolį kaip kėdę ir visą dieną judėkite, kad sudegintumėte kalorijų perteklių ir pagerintumėte savo formą.

Norėdami iš tikrųjų padidinti kalorijų deginimą, apsvarstykite galimybę investuoti į stalinį dviratį arba bėgimo takelį. Šie patogūs įrenginiai sukurti tam, kad jus judėtų ir dirbtumėte produktyviai darbo dieną. Su reguliuojamomis dalimis, lengvu laikymu ir naujausiomis technologijomis, stalinis dviratis arba bėgimo takelio stalas gali būti kaip tik tai, ko jums reikia norint sustiprinti savo sveikatą, jaustis geriau ir būti produktyvesniu nei bet kada anksčiau.

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas.