2022 m. kūno rengybos tendencijos

Prognozuojamos 2022 m. fitneso tendencijos pamažu pradeda ryškėti ir po poros beprotiškų metų esame daugiau nei pasiruošę pamatyti, kaip treniruosimės kitais metais.

Pandemija privertė mus iš naujo įvertinti daugybę skirtingų savo gyvenimo aspektų, todėl požiūris į pratimus ir mūsų kūno rengyba labai pasikeitė. Tai pabrėžė būtinybę išlikti tinkamiems ir sveikiems siekiant ilgalaikės geros sveikatos, bet galbūt dar labiau atvėrė mūsų akis į galingą pratimų poveikį mūsų psichinei sveikatai ir gerovei, dėl kurio labai norime toliau dirbti. 2022 m.

Taigi, ateik su mumis, kai pažvelgsime į kai kurias 2022 m. kūno rengybos tendencijas:

Kalanetika

Jei kada nors matėte nuotraukas ar vaizdo įrašus, kuriuose žmonės pakabinti horizontaliai ant žibintų stulpų tarsi žmogaus vėliavos pozicijoje… tai kalanetika. Gerai, tai labai pažangi gimnastika, todėl išmeskime ją atgal ir pažiūrėkime, kokia yra ši kūno rengybos forma.

Kalanetika – tai jėgos treniruotės, susidedančios iš įvairių kūno svorio pratimų, siekiant išjudinti kūną į tikrąjį fizinį potencialą. Skamba intensyviai, žinome, bet neleiskite, kad tai jūsų atbaidytų, nes tikėtina, kad jau darote keletą pradedančiųjų kalanetikos judesių savo esamoje treniruotėje, net to nesuvokdami. Pritūpimai, įtūpstai, atsispaudimai ir lentos yra pagrindiniai kalisteniniai pratimai, kurie naudojami kaip pagrindas pereiti prie didesnių, įspūdingesnių judesių. Tačiau visa tai priklauso nuo formos, sąmoningai judant pratimo metu, atsižvelgiant į kūno padėtį, kad būtų užtikrinta stipri centrinė šerdis ir lygi linija.

Nors dažniausiai gali būti naudojama įranga, pvz., atsparumo juostos, įlenkimo strypai, traukimo strypai ir kt., ir, žinoma, norint pradėti, viskas, ko jums reikia, yra kėbulas… ir mes visi turime vieną iš jų, todėl nėra pasiteisinimų! 2020 m. išmokė mus, kad mums nereikia sporto salių su išgalvotais aukštųjų technologijų įrenginiais, viskas, ko mums iš tikrųjų reikia, yra tai, ką jau turime kartu su visa krūva motyvacijos ir galbūt „YouTube“ vaizdo įrašu ar dviem.

Hormonų balansavimas

Dėl atviresnių pokalbių apie menstruacijas ir menopauzę buvo atlikta daugiau tyrimų apie hormonų vaidmenį moterų kūno rengyboje, ir manoma, kad tai bus viena didžiausių 2022 m. kūno rengybos tendencijų.

Nors vyrai ir moterys turi tą patį hormonų skaičių (tiksliai 50), kiekvieno hormono lygis skiriasi. Pavyzdžiui, moterų estrogeno ir progesterono kiekis yra didesnis, o vyrų testosterono kiekis yra didesnis, o tai gali turėti įtakos mūsų treniruotėms. Fitneso profesionalai dabar skiria daugiau dėmesio skirtingam moteriškų hormonų srautui ir kuria konkrečias treniruotes, kurios padėtų palaikyti ir subalansuoti šiuos hormonus įvairiais mūsų ciklo etapais.

Prasidėjus mėnesinėms, progesterono ir estrogeno lygis yra žemiausias. Tada šie lygiai palaipsniui didėja viso ciklo metu. Dėl mažesnio šių hormonų kiekio galite jaustis labiau pavargę, o jei atsižvelgsite ir į kraujo netekimą, kuris taip pat padidina nuovargio jausmą, nenuostabu, kad tai turi įtakos našumui.

Apytikslis vadovas yra keletas pratimų, kuriuos turėtumėte atlikti kiekviename ciklo etape, pasiūlymų:

  • Menstruacijos – Tikėtina, kad jaučiatės pavargę ir galbūt patiriate mėšlungį. Pratimai tikriausiai yra paskutinis dalykas, kurį norite daryti. Tačiau švelnūs tempimo pratimai, joga ir pilatesas padės sumažinti mėšlungį ir kitus simptomus. Svarbiausias dalykas šiame etape yra ne visiškai nutraukti mankštą, o viską sumažinti.
  • Folikulinis – Jūsų mėnesinės baigėsi ir jaučiatės kupini energijos. Dabar pats laikas mesti sau iššūkį ir atsikratyti visų didelio intensyvumo dalykų. HIIT, boksas ir jėgos treniruotės puikiai tinka šiam ciklo etapui.
  • Ovuliacija – Tai taip pat daug energijos reikalaujanti fazė, todėl ir toliau naudokitės tuo, atlikdami daug kardio treniruočių, pavyzdžiui, bėgimo ir žiedinės treniruotės.
  • Lutealas – Šią fazę pradėsite jausdami energiją, tačiau artėjant mėnesinėms pajusite, kad jūsų energija ir motyvacija krenta, todėl laikas vėl pradėti mažinti treniruočių intensyvumą ir šiek tiek atsipūsti.

Dabar akivaizdu, kad šio „plano“ laikytis daug lengviau, jei jūsų menstruacijų ciklas vyksta kaip laikrodis. Tačiau jei patiriate hormonų pusiausvyros sutrikimą, pavyzdžiui, įžengėte į perimenopauzės etapą, tai nėra taip aišku. Gali būti daug sunkiau rasti motyvacijos mankštintis, be to, jus taip pat gali kamuoti sąnarių skausmas, nuovargis, uždegimas, karščio pylimai ir daugybė kitų perimenopauzės simptomų. Būtent čia asmeninio trenerio, ypač turinčio žinių apie hormonų balansavimo treniruotes, pagalba bus jūsų absoliutus gelbėtojas 2022 m.

Kanikrosas

Pakelkite rankas, jei įsigijote šunį uždarymo metu? Remiantis naminių gyvūnėlių ėdalo gamintojų asociacijos atliktais tyrimais, 3,2 milijono JK namų ūkių uždarymo metu įsigijo naują augintinį, dauguma jų buvo šunys. Tačiau kai gyvenimas pamažu pradėjo grįžti į normalų gyvenimą, daugeliui iš mūsų grįžus į darbą ir atgal į biurą, staiga pabandyti prisitaikyti prie šuns vedžiojimo ir rytinio bėgimo nebuvo taip paprasta. Čia atsiranda kanikrosas.

Canicross iš esmės bėgioja su jūsų šunimi ir yra puiki kūno rengybos forma tiek jums, tiek jūsų draugui šuniui. Svarbiausias komplektas, kurio reikia norint tinkamai atlikti kanikrosą, yra tinkami petnešos jūsų šuniui ir tinkamas tamprus pavadėlis bei juosmens juosta. Yra daug specializuotų šio tipo rinkinių prekių ženklų, todėl atlikite greitą „Google“ paiešką ir rasite tai, ko jums reikia, su daugybe patarimų. Jei nenaudosite savo šuniui tinkamų petnešų, yra tikimybė, kad jūsų šuo gali susižaloti, susižaloti arba turėti sąnarių problemų vėlesniame gyvenime. Tas pats pasakytina ir apie jus, jei negausite tinkamos atramos nuo juosmens. juosta, kurią naudojate.

Kanikroso pranašumai jums ir jūsų šuniui:

  • Pagerėja kaulų, raiščių ir sąnarių sveikata.
  • Padidėjusi širdies ir kraujagyslių sveikata.
  • Geriau miegok.
  • Sukuria stipresnį ryšį tarp jūsų poros.
  • Pagerėjo psichinė sveikata ir savijauta.
  • Taupo laiką.
  • Socializacija.

Reikia šiek tiek pasipraktikuoti, ir tai tikrai padės jums padėti, kai staiga turėsite paspartinti greitį, nes jūsų šuo pastebėjo voverę arba turite sustoti ir apkabinti savo šunį, nes jis staiga nusprendė atlikti savo verslą tiesiai prieš tu, bet mes visi už tai, kad mesti kelis kūno svorio judesius į bėgimą. Bet kaip ir bet kas kita praktika daro tobulą ir netrukus jūs ir jūsų pūkuotas bičiulis bėgsite kaip komanda.

Lauko PT

Praėjusiais metais viskas buvo apie internetines treniruotes ir treniruočių planus, o mes tikrai neturėjome daug pasirinkimo, ar ne?!? Uždarius sporto sales, asmeniniai treneriai turėjo sugalvoti, ką galėtų pasiūlyti savo klientams, kas atitiktų naujas taisykles ir leistų tęsti darbą. Sporto valdymo programinė įranga, tokia kaip TeamUp, leido tai padaryti. Ir nors žinome, kad internetinės treniruotės pasiliks, taip pat esame tikri, kad dabar mums leidžiama grįžti į pasaulį, dauguma iš mūsų nori išnaudoti visas galimybes būti toli nuo savo namų.

Yra daug naudos, jei kažkas pasirūpins jūsų kūno rengyba ir padės jums atsakyti. Mūsų treniruočių struktūra ir užsibrėžti tikslai, o ne beprotiškas prakaitas sporto salėje yra būtent tai, ko mums reikia, kad išlaikytume susikaupimą ir motyvaciją. Taigi, mes prognozuojame, kad 2022 m. kūno rengybos tendencijos dar kartą apims asmeninio trenerio augimą, tačiau šį kartą jie mus išves į lauką.

Per pastaruosius 18 mėnesių išpopuliarėjo veikla lauke ir aišku kodėl. Grynas oras ir saulė padidina endorfinų kiekį ir suteikia mums sveiką vitamino D postūmį. O buvimas lauke leidžia mums išlikti socialiems, bet nebūti per arti žmonių. Tikėkitės, kad pamatysite PT bėgimo stovyklas ir 1 prieš 1 užsiėmimus parkuose, miškuose ir žaliose erdvėse, kad padėtumėte išlaikyti mūsų kūno formą ir sveiką protą.

Kvėpavimas

Jums gali kilti klausimas, kaip kvėpavimas gali būti priskirtas prie tendencijos, juk mes visi tai darome nuo gimimo, taigi, kas čia tokio? Tačiau reikalas yra tas, kad daugelis iš mūsų įgijo keletą blogų įpročių, kai kalbama apie kvėpavimą, ir čia yra daug daugiau, nei galėtume patikėti. Dabar labiau nei bet kada, kalbant apie koronavirusą ir kitus dalykus, gero kvėpavimo svarba yra mūsų prioritetų sąrašo viršuje, artėjant 2022 m.

Kvėpavimas apima specifinius kvėpavimo metodus, kurie padeda atverti plaučius ir geriau aprūpina protą, kūną ir sielą susidoroti su stresu. Kvėpavimo metodai apima:

  • Gilus pilvo kvėpavimas – patirti pilną kvėpavimo pajėgumą, skatinantį kūną atsipalaiduoti.
  • 4-7-8 Kvėpavimas – kai įkvepiate 4 kartus, sulaikykite kvėpavimą 7 kartus, o tada iškvėpkite 8 kartus, kad sutelktumėte dėmesį ir padėtumėte užimtam protui.
  • Alternatyvus kvėpavimas šnervėmis – padėti subalansuoti kūną ir protą.
  • Ugnies kvėpavimas – pažangesnė technika, apimanti pilvo raumenų įtraukimą atjauninimui.
  • Holotropinis kvėpavimas – dar pažangesnė technika, kuriai dažniausiai reikalinga apmokyto kvėpavimo specialisto pagalba, be pauzės įkvėpti ir iškvėpti.

Mokymasis reguliuoti kvėpavimo srautą, kad galėtumėte kontroliuoti, kaip kvėpuojate, iš tikrųjų yra gana įgytas įgūdis. Ši natūrali treniruotė daro stebuklus visais mūsų sveikatos aspektais, ir mes nekantraujame, kol galėsime tai įtraukti į savo kasdienes treniruotes kaip priemonę sulėtinti tempą ir būti labiau akimirksniu.

Pratimai kaip medicina

Visi žinome, kaip mankšta yra naudinga fizine prasme, tačiau nuo pandemijos vis labiau akivaizdu, kaip tai naudinga ir mūsų psichinei sveikatai. Taigi, besiformuojančiose 2022 m. kūno rengybos tendencijose matome pratimų idėją kaip vaistą, ypatingą dėmesį skiriant mankštai kaip vaistui protui.

Vienas dalykas, kurį galime padaryti, kad padėtume kovoti su koronavirusu, yra išlaikyti savo kūno ir proto formą ir sveikatą. Neabejotina, kad psichikos sveikata nukentėjo per pastaruosius porą metų, ir akivaizdu, kad ateityje mums reikia daug holistinio požiūrio į sveikatą. Kitais metais konsultantai, kineziterapeutai ir mitybos specialistai kartu su fizinio pasirengimo užsiėmimais pasiūlys savo paslaugas kaip pilną paketą. Panašus į proto kūno remontą, jei norite.

Netrukus ateis naujieji metai, o jūs norite pakeisti savo gyvenimo būdą sveikai, galbūt kai kurios 2022 m. kūno rengybos tendencijos įkvėps jus išbandyti ką nors naujo.

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas.