6 patarimai, padėsiantys pagerinti treniruočių rutiną

Reguliarus treniruočių režimas sudaro sąlygas pasiekti bendrą sveikatą, įgyti ir išlaikyti formą bei turėti liekną kūną. Tačiau ši rutina reikalauja atsidavimo, užsispyrimo ir disciplinos. Svarbu, kad visų pirma turėtumėte motyvacijos perkelti savo treniruočių rutiną į kitą lygį ir būti pasirengę tobulėti. Visada yra naujesnių būdų pagerinti savo treniruočių rutiną ir pasiekti geresnių rezultatų. Norint įgyvendinti šiuos būdus, būtina susikurti planą ir netrukus mėgausitės sveika ir tinkama savo versija. Vadovaukitės mūsų 6 patarimais, kurie padės pagerinti savo kasdienybę ir įgyvendinti planą.

Patinka tai, ką jūs darote

Tikriausiai esate susipažinęs su šūkiu: „Daryk tai, ką mėgsti, mylėk tai, ką darai“. Tikėkite ar ne, tai taip pat reiškia treniruotę. Tiesą sakant, viena iš pagrindinių priežasčių, kodėl jūsų ankstesnės treniruotės nepavyko, gali būti tai, kad treniruotes vertinote tik kaip naštą ar prievolę. Norėdami patobulinti šį sveiką įprotį, įsitikinkite, kad mėgaujatės juo taip, kaip norite jį įgyvendinti. Ištirkite, kokio tipo treniruotės jums tinka geriausiai, kuri pratimų dalis jums patinka mažiausiai, o kas labiausiai, kokia aplinka ir kokia kompanija teikiate pirmenybę treniruotės metu, ir tai padarys treniruotę malonesnę. Todėl pagerinsite savo treniruočių įprotį ir prižiūrėsite pratimus kaip į ką nors įdomaus ir įdomaus, kuris užpildys jūsų dieną.

Ženkite mažais žingsneliais

Jei ilgą laiką sustabdėte mankštą, bus beveik neįmanoma iš karto pereiti į didžiulę treniruočių rutiną. Vietoj to, prieš įgyvendindami didesnius tikslus, išsikelkite keletą mažų tikslų. Sutelkite dėmesį į kasdienį nuoseklumą, laikykitės tikroviškų ir laiku apibrėžtų vizijų. Persitreniruoti nėra jokios naudos, nors tai gali atrodyti kaip gera priemonė pagerinti treniruočių rutiną. Tai ne tik nepadeda, bet ir gali sukelti kitų nepageidaujamų problemų. Tai gali visiškai sugadinti jūsų kasdienybę, kol jos neatsisakysite.

Dėl šios priežasties motyvuokite save mažais žingsneliais ir nepasiduokite šiems mažiems žingsneliams. Maži, bet atkaklūs žingsneliai veda prie rezultatų, kurie niekada nepalieka nusivylimo. Nesvarbu, ar mankštinatės namuose, ar sporto salėje, pradėkite nuo apšilimo, o progresuodami norėsite pamatyti ir išbandyti kitus pratimus bei padidinti savo treniruotes. Paverskite savo treniruočių įprotį neatsiejama savo dienos dalimi, tokia pat svarbia kaip valgymas ir miegas. Suplanuokite treniruotę ir vadovaukitės savo planu. Pradėkite nuo mažų dalykų, neišsenkite ir dideli žingsniai ateis savaime.

Išmatuokite savo intensyvumą

Kaip sunkiai sportuoji? Kas yra sunkiausia, kurią galite pakelti? Norint sekti savo svorio programą ir pažangos lygį, verta išmatuoti pratimo intensyvumą. Išmatuoti maksimalų pasikartojimo skaičių yra naudinga gerinant treniruotę, bet vėlgi, reikia imtis kelių atsargumo priemonių. Prieš nustatydami savo RM ir stebėdami jį, pasiruoškite, kad išvengtumėte raumenų ir sąnarių traumų. Galite apskaičiuoti savo 1RM naudodami šį prisitraukimo skaičiuotuvą ir išbandyti savo jėgas. Taip pat galite sužinoti daugiau informacijos apie jos trūkumus. Turite sušildyti raumenis, kad galėtumėte juos maksimaliai paruošti nepatiriant traumų. Šiek tiek padidinkite svorį ir pridėkite poilsio epizodus tarp pratimų.

Įvertinkite savo treniruočių įrangą

Galbūt negalėsite eiti į sporto salę kada tik norite, tačiau tai nėra priežastis praleisti kasdienę mankštą. Tiesą sakant, aplink yra tiek daug treniruočių įrangos, kurios galite nepastebėti. Laiptai, dviračiai, jūsų kilimas ar lova – visa tai galite naudoti kaip savo įrangą, tik jūs turite rasti jiems tinkamą mankštą. Be to, investuokite į patogius ir malonius treniruočių drabužius. Nedvejodami išleiskite šiek tiek daugiau pinigų aprangai ir drabužiams, nes tai ilgalaikė ir perspektyvi investicija.

Jūs tapsite dar atsakingesni, jei namuose turite tikrą treniruočių įrangą. Tai yra priežastis geriau suvokti jų vertę ir galią pagerinti jūsų treniruočių rutiną, jei įsipareigojate taip, kaip turėtumėte.

Turėkite savo poilsio laiką

Jūsų kūnas pavargsta, todėl neužkraukite jam per daug naštos. Kai apsigyvensite ir patobulinsite savo treniruočių rutiną, įtraukite poilsio laiką. Ne visi pratimai tinka visiems, todėl turėtumėte žinoti daugybę mitų, susijusių su mankšta. Apsvarstykite galimybę skirti sau laisvą dieną arba atlikti keletą poilsio pratimų, pavyzdžiui, tempimo, plaukimo ar jogos. Jūsų kūnas bus jums dėkingas ir galėsite sugrįžti stipresni ir taip pagerinti savo rutiną.

Apdovanokite save

Paklauskite savęs: kodėl ši rutina man tokia svarbi? Priminkite sau jo naudą. Tai paskatins jus tęsti ir tęsti tobulėjimą. Kartu su tuo karts nuo karto apdovanokite save už mažų žingsnelių ir tikslų įgyvendinimą. Pasirinkite atlygį, kuris jums gali būti vienodai naudingas ir sveikas.

Perkelkite savo treniruotės būseną iš geros į puikią ir paverskite šią rutiną tikru malonumu sau. Geriausiai išnaudokite savo kasdienes galimybes treniruotis. Būkite protingi naudodami savo laiką, atidūs mankštindami savo kūną ir leiskite savo motyvacijai gyvuoti tol, kol pereisite nuo mažų žingsnelių prie didžiausių žingsnelių.

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas.