Laikykitės savo Naujųjų metų sveikatos tikslų

Kaip atrodo tie Naujųjų metų sveikatos tikslai, kuriuos išsikėlėte dabar, artėjant vasariui? Ar prisirišai prie jų? O gal įpusėjus sausio mėnesiui iškritote iš vagono?

Naujaisiais metais daugelis iš mūsų prisiimame pažadus ir pažadus sau pakeisti blogus įpročius ir pradėti sveikus naujus. Įprasti sprendimai gali būti dietos laikymasis, naujo kūno rengybos režimo pradžia arba galbūt atsisakymas rūkyti ar gerti. Ir nors kai kurių naujų sveikų įpročių įvedimas niekada nėra blogas dalykas, tai gali būti tikrai sunku po pirmųjų poros savaičių. Tiek daug, kad antrasis sausio penktadienis dabar buvo pavadintas „Metininko diena“, nes tyrimai rodo, kad nuo to mūsų nauji įpročiai pradeda nykti ir mes jų atsisakome.

Jei iki šiol jums pavyko jų laikytis, bet jūsų motyvacija dabar pradeda kristi, visų pirma, labai gerai, kad pasiekėte taip toli. Jei norite tęsti, turime puikų patarimą, padėsiantį jums neatsilikti, kad jūsų sunkus darbas nenueitų perniek.

Laikykitės atokiau nuo cigarečių

Mesti rūkyti visą gyvenimą yra vienas sunkiausių iššūkių, su kuriais gali susidurti žmogus. Nikotinas sukelia priklausomybę, todėl šalta kalakutiena yra neįtikėtinai sudėtinga. Ir nors nerūkančiojo akiai gali pasirodyti juokinga, kad žmogus negali tiesiog sustoti, pačiam rūkančiajam tai gali būti padaryta su daugybe ne itin malonių šalutinių poveikių.

Jei jums vis sunkiau atsispirti pagundai rūkyti, dabar gali būti pats laikas pagalvoti apie vienkartinio garintuvo naudojimą. Vis daugiau įrodymų rodo, kad garinimas naudojant elektronines cigaretes yra veiksminga priemonė, padedanti žmonėms mesti rūkyti. Jos nedegina tabako kaip įprastos cigaretės, taip pat neišskiria dervos ar anglies monoksido, kurie yra du pavojingiausi tabako dūmų elementai.

Be to, kad rūkaliai kovoja su priklausomybe nuo nikotino, jie taip pat gali kovoti su tuo, kad staiga nieko neturės rankose; rūkymas jiems veikia kaip tam tikras komfortas arba streso mažinimas. Vape rašiklio naudojimas reiškia, kad jie vis dar turi kažką, kas padės sumažinti nerimo lygį ir taip pat turėtų padėti kovoti su potraukiu.

Judėk toliau

Sausio mėnesį sporto salės narių skaičius visada šokteli. Aš turiu galvoje, kad tai prasminga, tiesa? Mes ką tik praleidome gruodį valgydami ir gerdami, ką norime, ir labai mažai judėjome, nebent nueisime nuo televizoriaus į Quality Street vonią, o tada pateksime į sausį ir nustebinsime, kad mūsų kelnės jaučiasi patogiai ir energija. lygis yra artimas nuliui. Taigi, mes darome tai, ką daro visi kiti žmonės… užsiregistruojame už pusę kainos sporto salės abonementą.

Nauji metai, naujas tu. Tą mums žada skelbimai. Mes matome vaizdą po įvaizdžio gražių, tonuotų, laimingų žmonių, besitreniruojančių sporto salėje, ir galvojame: „Taip, aš galėčiau būti kaip jie“. Ir prasideda taip gerai. Apsirengiame naujus aktyvius drabužius (kalėdinę dovanėlę), gauname treniruočių planą, tai jau turime. Tačiau po kelių savaičių naujovė pradeda nykti. Skauda kiekvieną dalelę, esate pavargęs, nes atsisakėte melo anksti ryte treniruodamiesi sporto salėje ir iki šiol nematote jokių žadėtų pilvo raumenų ženklų. Tai NE tai, dėl ko užsiregistravote.

Pabūkime čia bent minutei. Fitnesui reikia laiko. Negalite tikėtis, kad per naktį iš nulio tapsite herojumi. Taigi atsipalaiduokite ir išsikelkite šiek tiek realesnius kūno rengybos tikslus. Fitnesas yra ne tik greitas sprendimas, bet ir gyvenimo būdas. Mankštintis turi būti smagu, o slampinėti sporto salėje tikrai nėra smagu. Jei kiekvieną dieną skiriate laiko tam, kad į savo dieną įtrauktumėte judėjimo, tada viskas gerai, jūs tai darote!

Sąmoningas valgymas

O taip… Naujųjų metų dietos dalykas. Kur žadame atsisakyti cukraus, riebalų ir angliavandenių, išmesti visus valgiaraščius išsinešimui ir prisiregistruoti prie Veganuary, nes visi taip daro, vadinasi, turi būti gerai. Tačiau tai ta pati sena istorija. Mums puikiai sekasi 2 savaites, turiu galvoje, kad iš esmės vis dar išgyvename iš tų perteklinių kalėdinių kalorijų, bet tada pagunda ir potraukis pradeda sugrįžti su kerštu.

Leiskite man duoti jums keletą patarimų… neatimkite visko iš karto. Tai apgailėtina. Ir atvirai kalbant, sausis gali būti gana apgailėtinas, nepakenkiant tau pačiam. Aš gyvenu pagal šūkį „visko truputis daro tau gero“ – akcentuodamas „truputį“. Jei pradėsite neigti sau tam tikrų maisto produktų, kuriuos mėgstate, jūsų kūnas jo trokš dar labiau, taigi, jei nesate apdovanota aukščiausia žmonijai žinoma valios jėga, pailsėkite ir išgerkite to sausainio, jei norite. Tik galbūt neturi viso paketo!

Sąmoningas valgymas yra susijęs su neskubėjimu valgant, sulėtinti tempą, skirti laiko tinkamai sukramtyti maistą ir stebėti kiekvieno gurkšnio skonį bei tekstūrą. Maistu reikia mėgautis, tai vienas iš mažų gyvenimo malonumų, todėl kiekvieną valgymą paverskite nuostabiu ritualu ir vėl įsimylėkite visų rūšių maistą. Mes taip įpratome, kad maistas ženklinamas kaip „geras“ arba „blogas“, o visa tai iš tikrųjų kenkia mūsų santykiams su maistu ir skatina formuoti šią nereikalingą maisto hierarchiją. Prisitaikykite prie savo kūno ir jis jums pasakys, ko jam reikia, kas leidžia jaustis gerai, kas padeda tinkamai veikti, ir būtent tai padės jums laikytis naujų metų sveikatos tikslų, o ne kokia nors madinga dieta.

Viskas saikingai

Jei nusprendėte atsisakyti alkoholio kaip vieną iš savo naujųjų metų sveikatos tikslų, tuomet pasirinkote gerą. Nes a) mūsų kepenys galėtų šiek tiek pailsėti po plakimo, kurį joms skyrėme šventiniu laikotarpiu, b) sausio mėnesį vis tiek niekas neišeina ir c) neturime pinigų iki atlyginimo dienos. Taip gerai padaryta, pasirinkote lengvą.

Jei tik trumpam atsisakote alkoholio, neturėdami tikro tikslo, kad tai būtų amžina, tiesiog norite sumažinti jo kiekį po Kalėdų, tada atėjo laikas nustoti būti taip griežtam sau, jei norite puslitros eik į aludę su savo draugais. Atminkite, kad raktas į sėkmę yra viskas saikingai.

Tačiau kai kuriems žmonėms atsisakyti alkoholio yra nepaprastai sunku. Tai priklausomybė, o pandemija labiau nei bet kada išryškino, kiek daugelis iš mūsų ją naudoja kaip streso, nerimo ir kitų psichikos sveikatos problemų įveikos mechanizmą. Jei norite visam laikui atsisakyti alkoholio ir sunkiai bandote tai padaryti patys, laikas kreiptis pagalbos iš kitų. Visoje šalyje yra daugybė alkoholio palaikymo grupių, o greita „Google“ paieška suteiks jums reikalingos informacijos. Gerai išklausydami kitus, atsidūrusius panašioje situacijoje, galėsite išlaikyti teisingą kelią. Jei nenorite kalbėtis su daugybe nepažįstamų žmonių, susisiekite su savo draugystės grupe. Gali būti, kad yra kitų, kurie jaučiasi taip pat kaip jūs ir kurie taip pat stengiasi atsiriboti nuo alkoholio, bet jūs to nesužinosite, nebent paprašysite.

Išsikelti sau tikslus nėra blogai; svarbu nustatyti iššūkius ir atpažinti, kai blogi įpročiai tapo nekontroliuojami. Bet nedarykime jokių kaulų, sunku, tikrai beprotiškai sunku su jais neatsilikti. Tikimės, kad perskaitę šį tekstą, tai suteiks jūsų motyvacijos, kurios reikia, kad jos nesilaikytumėte, o naujųjų metų sveikatos tikslai bus teisingi.

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas.